torsdag 15 december 2011

hej hå hej hå


Jag jular till det i köket med orange lyktor. Ovanligt för att vara jag. Jag är inte så orange. Men här var det lite mysigt. Ok, då springer jag vidare! Måste göra julpyssel till Fabriken. Måste dammsuga innan glöggpartyt på lördag. Måste laga grönsakslasagne till middag. Måste planera jobb till nästa vecka. Måste planera planerande av jobbet och glöggpartyt. Måste planera inköpen av maten till julafton. Måste gå ut med hunden. Måste komma på vad jag har glömt. 
Måste komma ihåg att njuuuuta. Måste bara andas lite först. puh!

tjing!

1 kommentar:

  1. Jag har inte ens börjat med mina måsten. Men det får bli som det blir i år, och det blir nog bra ändå.

    Vår soffa är en helt vanlig Karlstad från Ikea. Avtagbar och tvättbar klädsel är ett måste med tre (minst) smutsgrisar i familjen :)

    SvaraRadera