För övrigt att dagen varit av den skrikiga sorten för familjens yngsta medlem. Detta går inte så bra ihop med mina, för tillfället, franska nerver. En sväng till min mammas lägenhet för att vattna blommor, hålla lite i mammas saker och lukta på hennes tröjor. Det blev som en matta av vemod och sorg lade sig över mig. Nu lägger sig lugnet. Lilla tittar på Sjörövarfabbe, Stora jobbar framför datorn och jag bloggar och tittar djupt i rosévinsglaset.
![]() |
| Mormor |






