onsdag 15 februari 2012

Vitamininjektion

Jag känner mig sliten, trött, jättegammal och tom på idéer. Försöker spåna i hop ett barnrum till kursen jag har börjat, men inte varit på än på grund av alla förkylningar som ping-pongar fram och tillbaka i vår familj. Ledorden vinter, kaxighet och transparens... jag har det i huvudet men det kommer inte ut. Jag vill ha färg, energi och laddar med d-vitamin, multivitamin och när jag letar bilder på snölandskap dras min blick till bilder med färg.

Som den här.

via Daily Vitamin D

5 kommentarer:

  1. Låter kul med kurs! Spännande ledord, men just vinter byter man ju gärna mot vår... Hoppas du snart hittar det som gör att det lossnar. Din bild piggade iaf upp mig denna grå och snömoddiga dag!
    Kram A-K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker ändå dina ledord är mycket spännande, och det lossnar nog snart!
      Ja, det är tunga tider nu för barnfamiljer, man kan inte planera in någonting, för det blir ändå inte av pga sjukdom..
      Lånade & länkade bilder av dig i ditt förra inlägg, tack!
      Kram Ulrika
      (har problem att kommentera hos andra, därför hamnar det här lite snett..)

      Radera
    2. Tack båda två för uppmuntrande ord! Det lossnade till sist, när jag väl släppte alla måsten och släppte loss tankarna!
      Kram
      M

      Radera
  2. Guud vilken fiiin! En sån vill jag ha!

    SvaraRadera
  3. Guud vilken fiiin! En sån vill jag ha!

    SvaraRadera