måndag 11 juni 2012

Petit Pan

Nu är jag tillbaka! Jag har saknat er. Internet gick sönder. En kortslutning gjorde att vi fick leva utan Internet sedan tisdagen i förra veckan. Jösses, vad vi är Internet-beroende i den här familjen. Hoppas det inte händer igen, webb-detox är inget för mig...

Jag mjukstartar med lite fina tryck i neonrosa. Genom bloggen Amore Lou hittade jag till märket Petit Pan + Maison Georgette. Fantastiskt fina mönster och tryck på övervägande barnkläder och en del inredningsdetaljer. Som många gånger när det gäller barnkläder önskar jag att exakt samma modell fanns för vuxna. Och just trycket på dessa plagg önskar jag mig på ett överkast eller en duk.





foton: Petit Pan

We were cut off. No Internet-connection for almost a week. We are a truly Internet-dependent family so it caused some trouble. No more webb-detox for me please. I missed you all.

Via Amore Lou I found the shop Petit Pan, mainly childrens clothing and room accessories but also some home decoration. I just wish for the print on the pants and top on a throw or table cloth. Neon pink....



3 kommentarer:

  1. Och det måste vara då man märker sitt internetberoende... Fym utan en hel vecka! Stackars dig. Jag hade nog fått en liten smula panik. Eller nåt.
    Fina bilder hur som helst!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt panik inträffade kan jag säga...:-)
      Kram!

      Radera
  2. Superfina mönster och färger!
    Här krånglar också internet emellanåt. Eller jag tror att det är den här datorn som inte riktigt vill samarbeta med bredbandet. För det är en gammal seg sak. Jag får köra det mobila bredbandet, det brukar gå bättre.
    Såå trevligt att du är igång igen! Kram.

    SvaraRadera