torsdag 14 mars 2013

Fabriken: min bloggplats

Min bloggplats blir oftast lite varsom. Köket är en av de givna platserna. Utsikt genom ett fönster är ett måste. 

Tillbehör är en kopp kaffe och en välstädad köksbänk. Jag har oerhört svårt att finna inspiration i ostädade miljöer och behöver oftast röja upp innan den där stunden är given. Därav bloggtorkan som råder efter flytt och med en liten bebis. Här är en lugn och fin bild på köksoffan i vårt tidigare kök. Där har majoriteten av blogginläggen producerats. 

Fler bloggplatser hittas i dag på Fabriken.


6 kommentarer:

  1. Era golv! To die for. På riktigt. Död och begraven för dessa golv.
    Håller med - ren diskbänk a och o.

    SvaraRadera
  2. kaffet ...det verkar vara obligatoriskt vid bloggande är man tittar runt ...*skrattar


    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag är precis som du... städat är ett måste för att få ro och inspiration att blogga. Ja, inte bara för att blogga, för att kunna göra vad som helst typ.
    Älskar ert kök, föresten! Kökssoffa står HÖGT upp på min vill ha-lista! Ja, och så måste jag ju ha ett kök där en kökssoffa passar in också... ;)

    SvaraRadera
  4. Oj så sött och fint!

    haha du är precis som mig då, har verkligen sjukt svårt att göra det mesta om det är rörigt och stökigt omkring mig. Tex om man ska laga mat, då kan jag inte riktigt njuta av att laga maten om det inte är rent och snyggt innan jag börjar. Likaså när jag ska studera hemifrån, måste vara städat i rummet jag sitter i annars kan jag inte koncentrera mig...fniss...konstig man är egentligen va :D

    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Åh kan jag komma till dig och blogga nästa gång!? Underbar hörna!! Kram!

    SvaraRadera