tisdag 9 augusti 2011

Säljer - för att få plats med mer!

Hemkommen från lååång semester ser jag hemmet med nya ögon. Och en del möbler är jag trött på. Jag har en förmåga att samla på mig möbler genom byten, som ersättning för tjänster, hittefynd och arvegods. Dessutom köper jag ibland möbler eller saker för att jag tycker att de är så fina för att sedan upptäcka att det inte finns någon plats för dem. Ja, just det, jag låter hjärtat styra...

Nu rensar jag lite bland möblerna och säljer två godbitar på Blocket. Vi får se hur det går. Matbordet fick jag som betalning för ett möbeltapetseringsjobb. Det är redan sålt. 30 svar inom loppet av 12 timmar! Gungstolen från Sika Design är ett impulsköp som jag har svårt att skiljas från, så fin, men den tar för mycket plats...



4 kommentarer:

  1. Åh, gungstolen skulle jag också ha svårt att skiljas från!

    Så fina inlägg. Vilken fantastisk släktgård din man har!

    ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Maja på 64 kvadrat9 augusti 2011 kl. 14:20

    Fina möbler båda två. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Å så är jag också, har massa saker som jag egentligen inte har plats för, och tröttnat lite på, men kan inte skiljas från..
    Du är duktig som säljer.. Jag tänker att jag kanske blir med sommarhus nån gång..
    Ha det bra,
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Åhh gungstolen är ju helt fantastisk!

    SvaraRadera