fredag 2 mars 2012

Mokkasin med extra allt



Lite vårshopping piggar upp ... i går fick jag hem paket från Mokkasin och det är inte första gången, MEN jag är så imponerad av den tid och energi som Sofia lägger ned på att göra fina paket och personliga hälsningar samt ett litet bonuspaket. Min syster satt bredvid när jag öppnade postpaketet och hon ojade sig och oooohade sig över hur fint inslaget allt var. Fina papper, washitejpade och handskriven hälsning. Det gör en sådan skillnad att få paket som har det där lilla extra, och det finns fler som gör det. Ylva med Darling Things är också en av de butiker som lägger extra krut på paketeringen. Personligt och med känsla.

Den här gången hade jag beställt print från Mini Empire för att använda i jobbet men nu när jag fick den så tror jag minsann att jag behåller den själv! Fina skärbrädan från Mini Empire!

A bit of spring online shopping... a delivery from Mokkasin, a swedish online shop. Sofia, who runs the shop, adds something extra with her nicely wrapped packages, hand-written thank you notes and a extra little something, this time a note book and paperdolls. My sister sat next to me as I opened my package and she was oooohhing and aaahhing how nice everything was wrapped. It makes such a difference... Another shop adding that little extra is swedish Darling Things run by Ylva.


This time from Mokkasin, cuttingboard and print from Mini Empire, amongst other things!

5 kommentarer:

  1. Jag fick också paket från Mokkasin igår och jag håller med dig. Bara paketen är kalas. Väntar ett från Daring Things i dagarna. Vilka fina bilder du visar. Den första är ju helt helt underbar! Kram och tack för din fina kommentar inne hos mig.

    SvaraRadera
  2. Men så fint och tycker du har tagit fina bilder också.
    Blir lite köpsugen, hmm.

    Ha en fin lördag. Här strålar solen// Lissen

    SvaraRadera
  3. Jag har också fått paket från Mokkasin och visst är det fantastiskt med hur paketen är inslagna, små hälsningar m.m Shoppingupplevelse på högnivå :

    Fin söndag önskas från en annan del av Enskedet!

    SvaraRadera
  4. Tolle Bilder! Die Sachen sehen super aus;)

    SvaraRadera
  5. Fint!! Gillar din sida..och dom där benen till Ikeamöbler är ju så smarta!
    Sofia på Mokkasin är så duktigt!
    Ha en fin tis efm, och tack för dina uppmuntrande ord hos mig:)
    Hanna
    hannasroom.com

    SvaraRadera